Ovsená kaša s lesným ovocím

09.02.2021

Ja sladké až tak nemusím a čo sa týka raňajok som skôr za tím slané. Od kedy som ale prvý krát urobila túto kašu, tak si ju doprajem aspoň raz do týždňa. To isté platí aj o mandľovom masle od značky Slowlandia . Bijem sa po hlave, že som ho nevyskúšala už dávno. Čistá závislosť! 

Ingrediencie

300 ml ovseného mlieka

100 g ovsených vločiek (celých)

160 - 200 g zrelého banánu

ľubovoľné ovocie

Postup:

1. V hrnci zohrejeme mlieko, pridáme ovsené vločky, rozpučený banán ( na kašu ) a privedieme k varu.

2. Varíme cca. 5 - 7 minút, kým kaša nezhustne.

3. Hrniec z kašou odložíme bokom a prikryjeme pokrievkou na cca. 3 minúty. Kým bude kaša odpočívať, môžeme si nachystať ovocie na posypanie.

Moja obľúbená verzia servírovania je s rozpučenými malinami ( môžete použiť aj zavárané), čerstvými čučoriedkami, lyžičkou mandľového masla a štipkou škorice.

Moje recepty môžete sledovať aj na Instagrame:

https://www.instagram.com/kamila.spanila/?hl=cs

Mohlo by sa Vám tiež páčiť:

Tento recept som mala na svojom zozname dlho a konečne na neho prišiel rad. Na granolu som použila základné suroviny, ktoré si myslím, že doma každý z vás nájde. Granola sa skvelo hodí na raňajky, napríklad k jogurtu, alebo len tak k mlieku. Kto nie je fanúšik ovsenej kaše, určite si na ovsených vločkách pochutná práve v tomto recepte....

Ja sladké až tak nemusím a čo sa týka raňajok som skôr za tím slané. Od kedy som ale prvý krát urobila túto kašu, tak si ju doprajem aspoň raz do týždňa. To isté platí aj o mandľovom masle od značky Slowlandia . Bijem sa po hlave, že som ho nevyskúšala už dávno. Čistá závislosť!

Znie to priam nemožne, ale je to tak. Našu slovenskú pochúťku si je možné pripraviť aj bez ryby. :) Čo sa týka trhu s náhradami mäsa, ryba je tohtoročnou novinkou. Na Slovensko žiaľ ešte nedorazila, no recenzie som na ňu počula len dobré. V tomto prípade rybaciu chuť zabezpečia nori riasy, ktoré sú pre vegánov aj výborným zdrojom jódu.